Ανάλογα με την τεχνολογία αυτοκινήτων τοποθετούνται έως σήμερα τα παρακάτω συστήματα υγραερίου:

1. Στα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ τοποθετείται το «απλό» σύστημα που επιγραμματικά αποτελείται από τον εξαερωτή υγραερίου (μετατρέπει την υγρά φάση του υγραερίου σε αέρια), ηλεκτροβαλβίδα βενζίνης (διακόπτει ή επιτρέπει την παροχή βενζίνης στο καρμπυρατέρ), ηλεκτροβαλβίδα υγραερίου (διακόπτει ή επιτρέπει την παροχή του αερίου στο καρμπυρατέρ, λειτουργώντας εναλλάξ με αυτή της Βενζίνης, ρέγουλα ροής υγραερίου (ρυθμίζει την ροή προς την τροφοδοσία), φίλτρο υγραερίου και το Miscelatore (εξάρτημα που επιτυγχάνει την ιδανική αναλογία καυσίμου-υγραερίου-αέρα για την τέλεια καύση).

2. Στα αυτοκίνητα με κινητήρα μονού ψεκασμού τοποθετείται το αντίστοιχο σύστημα με το παραπάνω, συνοδευόμενο με κάποια επιπλέον εξαρτήματα που απαιτούνται και διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο λειτουργίας του κάθε κινητήρα.

3. Το σύστημα για χρήση σε full injection κινητήρες είναι τελείως διαφορετικό από τα δύο προηγούμενα. Ο εξαερωτής υγραερίου έχει τα βασικά χαρακτηριστικά του απλού αλλά επιπλέον ελέγχει και σταθεροποιεί την πίεση του υγραερίου στα επιθυμητά επίπεδα.Την θέση του Miscelatore, παίρνουν τα μπεκ του υγραερίου που τροφοδοτούν με την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου τον κάθε κύλινδρο χωριστά, όπως ακριβώς και τα μπεκ της βενζίνης. Η λειτουργία των μπεκ του υγραερίου, καθοδηγείται από τον εγκέφαλο του υγραερίου δίνοντας τις αντίστοιχες εντολές, όπως και ο εγκέφαλος της βενζίνης. Έτσι επιτυγχάνεται η τέλεια λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο, όπως ακριβώς και στην βενζίνη. To σύστημα (KIT) στους full injection κινητήρες περιλαμβάνει επίσης τις απαραίτητες «πλεξούδες» διακοπής λειτουργία των μπεκ της βενζίνης όσο και ειδικούς τύπους emulatore (προσποιητές ενίσχυσης) δίνοντας τις επιπλέον πληροφορία στον εγκέφαλο του υγραερίου, διασφαλίζοντας την ίδια λειτουργία του κινητήρα και με τα δύο καύσιμα.

4. Συσκευές Υγραεριοκίνησης και για TSI & FSI (άμεσου ψεκασμού). Η Σπαθής Autogas πάντα καινοτόμα και επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, είναι από τις πρώτες εταιρίες που ανέλαβαν την τοποθέτηση συσκευής υγραεριοκίνησης και σε αυτοκίνητα τελευταία γενιάς τύπου, FSI & TSI (άμεσου ψεκασμού & TURBO άμεσου ψεκασμού)! Το σύστημα είναι παρόμοιο με αυτό των FULL INJECTION (πολλαπλών ψεκασμών), με διαφορές ως προς το λογισμικό και τις ηλεκτρονικές εντολές στον εγκέφαλο (ECU) του υγραερίου. Τα αντίστοιχα συστήματα (ΚΙΤ) υγραερίου, είναι εξειδικευμένα για κάθε επιμέρους τύπο ξεχωριστά, ώστε να εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, παρέχοντας τα πλεονεκτήματα του άμεσου ψεκασμού, και στην υγραεροκίνηση.

5. Η εξέλιξη των συσκευών υγραεριοκίνησης δίνει πλέον την δυνατότητα χρήσης του υγραερίου και στα ΥΒΡΙΔΙΚΑ οχήματα. Η εφαρμογή είναι απλή και τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούμε είναι τα ίδια με αυτά των συστημάτων, τα οποία τοποθετούνται σε full injection κινητήρες. Το μόνο που αλλάζει από τις παραπάνω συσκευές είναι οι εντολές του λογισμικού στον εγκέφαλο του υγραερίου, έτσι ώστε η λειτουργία του κινητήρα να είναι ακριβώς ίδια είτε το όχημα λειτουργεί με υγραέριο, είτε με βενζίνη. Όπως και στα υπόλοιπα οχήματα, έτσι και στα υβριδικά ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΤΥΤΩΣ από το αυτοκίνητο. Γίνεται απλή προσθήκη εξαρτημάτων, δίνοντας την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινείται και με υγραέριο, παράλληλα με την βενζίνη. Τα υβριδικά κινούνται με υγραέριο μόνο τις στιγμές που θα χρησιμοποιούσαν βενζίνη. Η υπόλοιπη λειτουργία τους παραμένει η ίδια.