Σύμφωνα με το άρθρο 45 του Ν.2773/99(Φ.Ε.Κ. Α’286/22.12.1999) και την Υ.Α.18586/698/29.3.2000 επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων.
Όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά. Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η διασκευή πρέπει να είναι αμιγώς συνεργείο συντήρησης και επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα.
Η εργασία πρέπει να γίνεται από μηχανικό που έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου. Μετά την εγκατάσταση του συστήματος του υγραερίου ο μηχανικός υποχρεούται να παραδώσει στον κάτοχο του αυτοκινήτου αντίγραφο υπεύθυνης δήλωσης του Ν.1599/1986, με την οποία ενημερώνει το Κ.Τ.Ε.Ο. πως η διασκευή έγινε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο περνάει από τεχνικό έλεγχο σε Κ.Τ.Ε.Ο. και αν διαπιστωθεί πως η εργασία έγινε πράγματι με βάση τους κανόνες του Υπουργείου, στη Διεύθυνση Μεταφορών της Νομαρχίας, που είναι αρμόδια για τις άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων συμπληρώνεται στην άδεια κυκλοφορίας η χρήση υγραερίου ως καυσίμου κίνησης.
Ο πρώτος τεχνικός έλεγχος των οχημάτων γίνεται μόνο σε δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο. όπου τα στοιχεία του συνεργείου, του μηχανικού και των εξαρτημάτων θα διασταυρωθούν για να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένα ή όχι. Οι επόμενοι τεχνικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό Κ.Τ.Ε.Ο.